ارزوی سلامتی نی نی کوچولو .....I wish my child is healthy

دلتنگی

1389/11/26 0:44
نویسنده : ارمان و tina
205 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نی نی خودم

 

الان که دارم اینو می نویسم تو هنوز ۸ ماهه هستی و انشالله تا یک ماهه دیگه به سلامت نور چشم ما را روشن می کنی . نی نی جون  الان تو از من خیلی دور هستی به علت یک سری مشکلات ناخواسته من و مادرت از سر مجبوری این مدت نتونستیم با هم باشیم  و  ما باید هیچ وقت عشق و خوبی  مادرت را که اینقدر  فداکار و وفادار به ما هست را از یاد نبریم من هر روز انتظار و دلتنگیم به تو بیشتر و بیشتر می شه و هر روز  هر دو یا سه ساعت یک بار به مادرت تلفن می زنم و  با تو هم صحبت می کنم و برات اواز می خونم . هم من هم مادرت هر ماه یک کتاب برات خریدیم و می خریم و و مادر بزرگت (مادر مادرت ) طبق رسوم خودشون همه لباسهای تو را تهیه کرده  تو در زمانی به دنیا میای که ما مشکلات زیادی داریم و لی غصه نخور من و مادرت در کنار هم و با هم انشالله نزاشتیم و نمی زاریم  کوچکترین نارحتی بکشی .انشالله اطمینان دارم زمانی که تونستی اینو  بخونی و فارسی را یاد گرفته باشی  همزمان به سه زبان دیگرهم مسلط هستی . زبان مادریت و زبان پدریت  و زبان انگلیسی و زبان عربی  انشالله .

 

 دوستت دارم . 

我愛你

I love you

احبك

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابایی نسی
20 بهمن 89 13:49
سلام. مشکلات همیشه هست.انشاالله همه چی روبراه میشه و مشکلات حل میشن. نی نیتونم به سلامت به دنیا میاد...